FAQ

Czy w sklepach stacjonarnych można płacić kartą?

Tak, obsługujemy karty płatnicze oraz płatność BLIKiem.

Czy można dokonać rezerwacji sprzętu przez telefon ?

Istnieje taka możliwość jednakże jeśli w międzyczasie inny klient zakupi wybrany/zarezerwowany towar online będziemy zobowiązani traktować takie zamówienie priorytetowo. Bezpośredni zakup towaru poprzez stronę internetową jest najpewniejszą metodą na zaklepanie sprzętu.

Czy wystawiaja Państwo faktury ?

Tak wystawiamy pełne faktury z 23% stawką VAT.

Dodatkowo szkoły i jednostki edukacyjne mogą zakupić sprzęt z stawką 0% przewidziany w ustawie.

Czy naprawiają Państwo sprzęt na miejscu?

Nie, w sklepie można jedynie przekazać sprzęt do działu serwisu w którym nasi wyspecjalizowani technicy fachowo dokonają ekspertyzy oraz usuną usterkę.

Czy umowę ratalną można zawrzeć w lokalu?

Nie, zachęcamy do skorzystania z platformy ratalnej na stronie online.

Dostęp do platformy znajduje się na stronie każdego produktu.

Czy produkty na stronie są dostępne od ręki w sklepie?

Tak, staramy się aby cały asortyment był również dostępny w sklepach stacjonarnych.

Po sprzedaży produktu na miejscu kolejne egzemplarze  są  dostarczana z naszego głównego magazynu w Poznaniu.

Czy udzielają Państwo jakiejś gwarancji na sprzęt?

Tak, na wszystkie sprzedawane produkty udzielamy gwarancji, która dla zdecydowanej większości oferowanych przez nas towarów wynosi 12 miesięcy.

Dokładne informacje są zapisane w specyfikacji każdego z produktów.

Czy bateria działa i jest na nią gwarancja?

Tak, bateria jest sprawna. Wszystkie laptopy są poddawane przez nas testom pod kątem sprawności baterii. Absolutne minimum jakie bateria musi spełniać aby została dopuszczona do sprzedaży to 1 godzina pracy. Najczęściej jednak baterie są w dużo lepszej kondycji, średnio jest to 70% nominalnej pojemności deklarowanej przez producenta.

Bateria jest objęta 30 dniową gwarancją.

czy na czas serwisu otrzymam laptopa zastępczego?

Nie, na czas serwisowania sprzętu nie wydajemy laptopa zastępczego.

Czy system jest zainstalowany i aktywowany ?

Tak, każdy sprzęt posiada zainstalowany oraz aktywowany system wraz ze sterownikami.

Dzięki temu sprzęt jest gotowy do pracy od razu po zakupie.

Produkt dodany do ulubionych
Product added to compare.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.

Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.